keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Happy New Year 2014

Nyt kun mietin millainen mun vuosi 2013 on ollut, niin tulee maailman isoin hymy naamalle. Mulla on ollut kerrassan mahtava vuosi kaikkineen onnistumisineen ja epäonnistumisineen. Olen ylittänyt itseni monella tavalla. Olen tehnyt asioita, joita en ikinä olisi kuvitellut tekeväni. Olen tavannut toinen toistaan ihanampia ihmisä ja kerännyt aivan unohtumattomia muistoja. Tällä hetkellä päässä pyörii vaan positiivisia asioita, vaikka vastoinkäymisiäkin on ollut. Mutta niinhän se menee että yrittänyttä ei laiteta, enkä kadu mitään, sillä eihän hyvät asiat tuntuisi yhtä hyviltä ilman niitä muutamaa huonoa hetkeä. Ja se on varmasti sanomattakin selvää, että epäonnistumisista opitaan ja lopulta käännetään tappiot voitoksi. 


"Doubt kills more dreams than failure ever will"

Mä en voi muuta kuin kiittää ja kumartaa ihmisistä ja asioista joita viime vuosi piti sisällään, ja odottaa innolla mitä tämä vuosi tuo tullessaan! Mä vietin mitä ihanimman uuden vuoden vaikka fiilikset olivatkin päivällä vähän hukassa. Nyt saatte pari kuvaa puhelimesta, kun en ole saanut vielä kuvia ja videoita Tarulta, jolla oli järkkäri mukana.
Oikein hyvää uutta vuotta kaikille! ♥








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti